Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 14:38:07 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2411301/12676 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 11 
Tallinna ringtee T17 // 11 Tallinna ringtee T18 // 11 Tallinna ringtee T19 
// 11 Tallinna ringtee T41 // 11 Tallinna ringtee T43 // Juurdepääsutee lõik 
130 // Juurdepääsutee lõik 150 // Juurdepääsutee lõik 170 // Juurdepääsutee 
lõik 180 // Juurdepääsutee lõik 190 // Nurgavälja // Raba tee 1 (Soodevahe 
Juurdepääsutee 2 OS05005) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lg 5 p 2 edastab 
TTJA kasutusteatise menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27545431>  (menetlus nr: 
463966), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.