Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 07:38:06 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13933 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kuusiku-Nõmme küla, 
Südamesalu (Konteinermaja ja -tall) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla Vallavolikogu 
18. detsembri 2014 otsusega nr 54 kehtestatud Kuusiku-Altveski kinnistu 
osalise detailplaneeringu täpsustamist projekteerimistingimustega. Taotluse 
kohaselt soovitakse kuni 10 % ulatuses laiendada endise kuivati 
hoonestusala. Detailplaneeringu kohaselt on uusehitis samas asukohas 
lubatud. Kuivati on praeguseks lammutatud ning asemele on püstitatud 
ajutised ehitised, mis soovitakse alalisteks ümber ehitada. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/kuusiku-altveski-detailplaneeringu-tapsustamine/. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt 
kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Ametid on kaasatud 
seoses ametite vastutusalas olevate objektidega planeeringualal. Kavandatava 
muudatuse piirkonda jääb vaid Muinsuskaitseameti vastutusalas oleva 
mälestisega seotud tingimuste seadmine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27535624>  (menetlus nr: 
505845), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.