Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 16:44:06 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/14458 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Väljataguse küla, 20225 
Väljataguse tee // Teeääre (0,4 kV maakaabelliin ja liitumiskilp) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Väljataguse külas 
Teeääre maaüksuse elektriliitumise kavandamiseks projekteerimistingimustega 
ehitusõiguse andmist. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid 
vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Transpordiameti 29. augusti 2025 kiri nr 7.1-2/25/14125-2 on taotlusele 
lisatud. Kui see sobib tingimusteks, ei vaja taotlus võib-olla täiendavat 
tähelepanu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27537179>  (menetlus nr: 
509462), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.