Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 18:52:03 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/37187 aadressile 
Harju maakond, Kose vald, Ardu alevik, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // 
Ojasoo küla, 11141 Ojasoo-Ardu tee // Silmsi küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Puhkekoha (Maakaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 36 (5) 2) Vajaduse korral kontrollib pädev 
asutus, kas seoses ehitusteatises märgitud ehitise või ehitamisega tuleb 
kooskõlastada ehitis või ehitamine pädeva asutusega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27523748>  (menetlus nr: 
491096), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.