Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 16:52:03 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13665 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Lauküla, Palu // Valga 
vald, Tagula küla, 23129 Laatre-Antsla tee // Jõe // Korvalaane // 
Kuritse-Kaarli // Pöörapalu (Linda-Matsi 10 kV elektrivõrk II etapp) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 31 lg (4) alusel Pädev asutus 
esitab projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega. Antud projekteerimistingimustega on hõlmatud järgmised kinnistud, 
mille volitatud asutus on Transpordiamet: Tagula küla, 23129 Laatre-Antsla 
tee, 85501:001:0849, Transpordimaa 100% Tagula küla, 25118 Kuldre-Tagula 
tee, 82002:004:0621, Transpordimaa 100% Tagula küla, 23129 Laatre-Antsla 
tee, 82002:004:0622, transpordimaa 100%

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27521890>  (menetlus nr: 
504763), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.