Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 31 Aug 2025 18:03:03 +0300

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23042 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Rõngu alevik, Valga mnt 14, Tartu 
maakond, Elva vald, Rõngu alevik, Valga mnt 14, Tartu maakond, Elva vald, 
Rõngu alevik, Valga mnt 16a, Tartu maakond, Elva vald, Rõngu alevik, Valga 
mnt 16a (kinnistuväline veetorustik, kinnistuväline kanalisatsioonitorustik 
, kinnistusisene veetorustik, kinnistusisene kanalisatsioonitorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav ehitustegevus avaliku tee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27522136>  (menetlus nr: 
506918), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE VOLMER) poole.