Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 16:19:03 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15729 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Hoidla // Kursi // 
Salu // Sillapesa // Sillapesa tee L1 // Sillapesa tee L2 // Teenurga // 
Teeristi // Tohvri, Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Tohvri, 
Tartu maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Sillapesa // Tohvri, Tartu 
maakond, Kastre vald, Vana-Kastre küla, Tohvri, Tartu maakond, Kastre vald, 
Vana-Kastre küla, Eino // Kursi // Päikesekivi // Silla // Tohvri (Tee, 
0,4kV elektrikaabelliin, veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Reoveepuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigitee 22260 kaitsevööndisse ulatuva tee 
ehitusloa taotluse kooskõlastamine. Detailplaneeringust huvitatud isiku 
sõnul on nad 01.09.2025 allkirjastanud riigitee ristumiskoha ehitamise 
lepingu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27523593>  (menetlus nr: 
485056), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.