Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 16:00:03 +0300

Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/17626 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Partsaare küla, 13 Jägala-Käravete tee 
// Raudoja küla, Allika // Anija metskond 71 // Anija metskond 72 // 
Hiljamäe // Mäeotsa // Raudoja-Kosu tee L1 // Raudoja-Kosu tee L2 // Sae // 
Saeveski tee // Suvila tee // Tampli // Tampliniidu üldmaa // Uus-Vanaõue // 
Vainuse // Vanaõue // Veski // Veskimetsa (PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE 
JUURDEPÄÄSUVÕRK ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27520277>  (menetlus nr: 
499222), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.