Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 09:32:03 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/22057 aadressile Järva maakond, Türi vald, Taikse küla, 
Lelle-Türi-Viljandi 28,3-30,4 km // Lelle-Türi-Viljandi 30,4-33,7 km, Järva 
maakond, Türi vald, Kärevere küla, Lelle-Türi-Viljandi 33,7-40,4 km // 
Taikse küla, Lelle-Türi-Viljandi 30,4-33,7 km // Tännassilma küla, Muru, 
Järva maakond, Türi vald, Kärevere küla, Lelle-Türi-Viljandi 33,7-40,4 km // 
Taikse küla, Lelle-Türi-Viljandi 30,4-33,7 km (Taikse ülesõidu (km 30,159) 
automaatne foorisignalisatsioon , Aljase ülesõidu (km 31,525) automaatne 
foorisignalisatsioon, Soootsa ülesõidu (km 32,680) automaatne 
foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27517532>  (menetlus nr: 
507604), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.