Subject: Kose-Risti ülekäigurada
From: "Karl Laius" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 11:34:06 +0300

Tere!

Kirjutan seoses murega, et Kose-Risti ristmik on jäänud selles osas 
tähelepanuta, et seal pole ülekäigurada. Mis asja veel hullemaks teeb, on 
see et seal leiavad paljud autojuhid, et 50 piirang pole neile siduv ja 
sõidavad 70+ kmh. Haruldased pole juhtumid kus võib näha ka 100+ kmh 
sõitvaid masinaid. Nimelt on minu objekt 33702:002:0047 (endine Kose-Risti 
Teemaja). Sealt näen pidevalt hoolimatut kihutamist.

Teen ettepaneku, et Kose-Ristile rajada kiirust piirava (tõkisega) 
ülekäigurada. Näiteks pildil märgitud kohta.

Parimate soovidega
Karl

-- 

 <http://www.thecompany.ee/>

MOB: +372 5666 1659

WEB:  <http://www.thecompany.ee/> www.theCompany.ee

the Company OÜ | the Company IXR OÜ | the Company X OÜ
                   the Company Cosius OÜ | Tohoh OÜ

                      Tallinn, Eesti / Estonia / Estland

Loome kestvaid tasakaalukaid printsiipidele püstitatud väärtusi partnerluses