Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 16:14:03 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/14246 aadressile Harju maakond, Kose vald, Krei küla, 11205 
Kuivajõe - Kose-Uuemõisa tee // Kuivajõe - Kose-Uuemõisa kergtee L1 // 
Kuivajõe - Kose-Uuemõisa kergtee L2 // Kuivajõe - Kose-Uuemõisa kergtee L3 
// Kuivajõe - Kose-Uuemõisa kergtee L4 // Kuivajõe küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // Kõrtsi (0,4kV maakaabel ja 0,4kV liitumis- 
ja jaotuskilp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 lg 4 p 1 Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27517006>  (menetlus nr: 
507942), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.