Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 09:24:03 +0300

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/14004 aadressile Harju maakond, Saue vald, Ellamaa küla, 9 
Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee // Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Kuke küla, 
Siloaugu // Silopäikese // Vanapagana // Rehemäe küla, Aarüllimetsa // 
Koivaotsa // Kopraaugu tee L1 // Nikre // Nikreaasa // Nikremetsa // Rehemäe 
ringtee L1 // Sinilille (10 kV elektrivõrgu rajamine) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav rajatis asub osaliselt Avalikult 
kasutatava tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27515564>  (menetlus nr: 
506075), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.