Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 13:43:03 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/14232 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Raka küla, Sepakurvi 
(elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimustega üksikelamu ja abihoonete ning neid teenindavate 
rajatiste ehitusõiguse andmist Raka külas Sepakurvi maaüksusele. Kavandatava 
ehitustegevuse piirkond on loetud väärtuslikuks põllumaaks, kuid põllumaa 
tüki väiksust arvestades ei ole seda viimasel paarikümnel aastal põlluna 
kasutatud. Kavandatava ehitustegevuse piirkond jääb ka rohelise võrgustiku 
alale, millest tulenevalt on soovitus paigutada Sepakurvi maaüksusele 
kavandatavad hooned võimalikult kompaktselt, et nende häiring rohelisele 
võrgustikule oleks võimalikult väike. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi 
ja ettepanekuid vastavalt koostöötegija pädevusele saab esitada 
ehitisregistri vahendusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27516357>  (menetlus nr: 
507749), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.