Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 15:55:04 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13865 aadressile Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Üksnurme tee 
L3 // Üksnurme tee L4 // Üksnurme tee 8k (Üksnurme tee 8k kinnistu liitumine 
elektrivõrguga, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 2.1. Kavandatav kaabitrass kulgeb riigitee, 
11345 Rahula-Saku tee tänava kaitsevööndis (10 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27516939>  (menetlus nr: 
505909), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.