Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 10:58:04 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08015 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Teed ja kraav, Side kanalisatsioon, 
Veetorustik, Reovee kanalisatsioonitorustik, Sajuveekanalisatsiooni ja 
drenaaži torustik, Soojustorustik, Park, Tuletõrjeveehüdrant 13, 
Tuletõrjeveehüdrant 2, Tuletõrjeveehüdrant 5, Tuletõrjeveehüdrant 7, 
Tuletõrjeveehüdrant 11, Side kanalisatsioon Telia) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27515894>  (menetlus nr: 
438451), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HEDDY ESTAM) poole.