Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 19:25:03 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/22643 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 37a, 
Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Suur-Sõjamäe tn 37a (Pakendikeskuse 
elektriautode laadimistaristu, Lao- ja logistikakeskuse laiendamine) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1. Käesoleva menetluse alla lisati akuseadmele ehitusloa taotlus. 
Akuseade asub tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27511678>  (menetlus nr: 
499804), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.