Subject: Ed: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr 12122
From: "Mati Kass" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 09:51:52 +0300

Tere

Enam kui kuu aega olen püüdnud saada luba Hiiumaal metsamaterjali
ladustamiseks ja laadimiseks kõrvalmaanteelt 12122 kinnistu 63902:001:0716
kõrvale. Taotlus on esitatud 17. juulil 2025.

OÜ Warren Safety kellele justkui on Transpordiamet volitanud loa
menetlemise ja Transpordiameti kohalik esindus, kes väidetavalt tegeleb
liikluskorraldusskeemidega ei ole senini loa väljastamiseni jõudnud. Olen
telefonis OÜ Warren Safety esindajaga korduvalt suhelnud ja sisulisi
probleeme antud kohas laadimise ja ladustamise loa väljastamiseks ei ole.

Ma ei ole aru saanud kas ma suhtlen õigete inimestega loa saamiseks või
olen midagi esitamata jätnud, mille kohta pole ühtegi e-kirja ega kõnet
tehtud. Ei ole tulnud ka automaatvastust, et inimesed oleksid puhkusel ja
menetlust seetõttu ei toimu. Korra oli kontakt OÜ Warren Safety
esindajaga, et kinnistule on justkui mahasõit olemas aga see osutud teisel
pool teed olevaks mahasõiduks mida ei saa alternatiivina isegi mitte
kaaluda, sest raiutavad puud asuvad üle asfalteeritud tee teisel pool.

Neli nädalat peale taotluse esitamist tuleb loa menetlejalt kiri, et
kinnitatud liikluskorraldus skeemid tuleb taotleda mitte loa menetlejalt
vaid transpordiametist.

Jääb täiesti arusaamatuks miks Transpordiamet delegeerib loa menetlemised
tee hooldajale, kes sisuliselt laseb loale dokumendid koostada
transpordiametil. See paistab loa taotlejale liigse bürokraatia ja
ressursi raiskamisena.

Puudub info kas Transpordiameti esindaja on või ei ole nädala jooksul
skeeme loa menetlejale edastanud sest mingisugust teavitust pole saabunud
ega luba väljastatud.

Meil on riiklikus arengukavas nimetatud looduskaitseine objekt taastada ja
parim aeg töödeks ehk august on läbi saamas. Ma ei saa anda raietöö
alustamiseks luba kui raiutavat männipuud ei saa laadida veokitele.
Männipalk rikneb suvel kahe nädalaga, mis on otsene kahju
riigiettevõttele.

Palun väljastada luba või keelduda loa andmisest, et saaksime oma töödega
edasi liikuda.

Lugupidamisega,
Mati Kass
RMK looduskaitse osakond, tööjuht
Tel 5637 4492

  _____

Saatja: Mati Kass <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 13. august 2025 09:45
Adressaat: Marika Koppel <[email-masked]>
Teema: Ed: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr
12122

Tere

Palun edastada kinnitatud liikluskorraldusskeem menetletava loa juurde
ning edastada menetlejale.

Mati Kass

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 12. august 2025 13:35
Adressaat: Mati Kass <[email-masked]>
Teema: Re: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr
12122

Tere Mati

Suhtlesin Transpordiameti esindajaga jõudsime järgnevale seisukohale.

Esimene teema on ladustamise aeg. Kuna meie korrashoiuleping lõppeb
30.september 2026, siis loa saame väljastada maksimaalselt kuni 31. august
2026.

Teine teema on see, et kui ladustamine jääb nii pikaks ajaks, samas
pidevalt töid ei toimu, siis oleks vajalik paigaldada statsionaarsed
märgid (nagu Jõerannas olid).

Kolmandaks tuleb transpordiameti poole ise pöörduda, et nende poolt
kinnitatud liikluskorraldusskeemid saada.

Lugupidamisega
Marko Ranna

OÜ Warren Safety
+372 5677 9733
  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 5, 2025 13:49
To: Mati Kass <[email-masked]>
Subject: Re: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr
12122

Tere Mati

Ootan transpordiametilt nende poolt kinnitatud liikluskorraldusskeemi.
Saatsin ka uuesti meeldetuletuse, ehk on täna/homme olemas ja saame
teemaga edasi minna.

Lugupidamisega

Marko Ranna
+372 5677 9733
Warren Safety OÜ

  _____

From: Mati Kass <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 5, 2025 10:17 AM
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Vs: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr
12122

Tere Marko

Kas luba on veel väljastamata? Ei leia, et oleks saabunud.

Mati
  _____

Saatja: Mati Kass <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 22. juuli 2025 17:12
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: Vs: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr
12122

Tere

Manus oli tõesti kaasa panemata jäänud. Lisan juurde ka skeemi kus on minu
tööala kus materjali peame kokku vedama.

Mati

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 22. juuli 2025 11:25
Adressaat: Mati Kass <[email-masked]>
Teema: Re: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr
12122

Tere

Taotlus on vist kaasa lisamata jäänud? Kui saad selle ka lisada, saan täna
taotluse valmis teha.

Lugupidamisega
Marko Ranna

OÜ Warren Safety
+372 5677 9733
  _____

From: Mati Kass <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 17, 2025 10:36
To: HIIUMAA VALVE <[email-masked]>
Subject: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks tee nr 12122

Tere

Esitan taotluse metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks
kõrvalmaanteelt kinnistule 63902:001:0716.

Tööde vajaduse tingib looduskaitselised tööd kinnistul 63902:001:0716.

Tööde algusaega mõjutavad oluliselt ilmaolud. Liigse niiskusega töid
kinnistul ei alustada ja teele liiklusmärke ei paigutada.

Lugupidamisega,
Mati Kass
RMK looduskaitse osakond, tööjuht
Tel 5637 4492