Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 13:30:12 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-132571-11 Silver Visnapuu Alakonnu talu keskkonnaloa taotluse menetlusse 
võtmisest teavitamine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/161861-683d5634f5bf3e31b5e496796b086893e04dcec478362c11e42ecef9ea57f2c7>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .