Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 17:59:52 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/00855 aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Padari küla, 
Tartu-Petseri 28,6-30,5 km // Vastse-Kuuste alevik, Jaama tn 9 // 
Vastse-Kuuste raudteejaam (Vastse-Kuuste (km 28,476) ülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27506265>  (menetlus nr: 
350038), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.