Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 10:37:57 +0300

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/46577 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Alajõe küla, 13112 
Iisaku-Alajõe tee // Aasu // Kisselsteini // Kärbi // Sinika // Sõstra // 
Jaama küla, 32 Jõhvi-Vasknarva tee // Männika // Permisküla metskond 101 // 
Permisküla metskond 145 // Permisküla metskond 146 // Permisküla metskond 
147 // Karjamaa küla, Alajõe metskond 23 // Karukella // Kurereha // Lasi // 
Sinilille // Tsõganovi // Õrna // Karoli küla, Permisküla metskond 192 // 
Permisküla metskond 112 // Katase küla, Evdokia // Gornovi // Hunditubaka // 
Jakobi // Kella // Kõigi // Lasimetsa // Marja // Metsmarja // Metsülase // 
Mullika // Männituka // Nõmme // Näsiniine // Pihlaka // Puraviku // 
Päikesemetsa // Rebase // Sirelimetsa // Vaina // Kauksi küla, 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee // Iisaku metskond 32 // Koplimetsa // Lassi // 
Lembitu // Metsavahi // Paesaare // Pukatsi // Siimu // Veskitamme // 
Võrgumetsa // Kuningaküla, Andersoni // Eesitalu // Jäätmaa // Koidu // 
Männiku // Narva karjäär 22 // Permisküla metskond 8 // Permisküla metskond 
9 // Permisküla metskond 116 // Permisküla metskond 159 // Permisküla 
metskond 162 // Permisküla metskond 166 // Permisküla metskond 200 // 
Permisküla metskond 202 // Permisküla metskond 203 // Poruni // Poruni-Narva 
karjääri tee // Toki // Tormimetsa // Türna // Uusnova // Vallisaare tee // 
Õnne // Kuru küla, 13152 Sälliku-Kuru tee // Aksli // Aleksi // Graumanni // 
Iisaku metskond 89 // Joosu // Kanarbiku // Kivimetsa // Kuusiku // Liini // 
Liinimetsa // Luule // Melli // Metsisemetsa // Mihkli // Ojaperve // Olga 
// Piiri // Ranna // Roosimäe // Sokoli // Taavi // Ussisoo // Lemmaku küla, 
88 Rakvere-Rannapungerja tee // Alvela // Iisaku metskond 38 // Iisaku 
metskond 43 // Iisaku metskond 146 // Kivistiku // Lampe // Lemmaku metsatee 
T3 // Permisküla, 13158 Agusalu-Permisküla tee // Iisaku metskond 173 // 
Kopli // Liinipõllu // Lossi // Mulgi // Permisküla metskond 19 // 
Permisküla metskond 127 // Permisküla metskond 129 // Permisküla metskond 
134 // Treiali // Tuvikese // ... (Viru- Paide 330kV õhuliin L356) ja soovib 
teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Enersense on koostanud L356 Viru - Paide 330 kV 
õhuliini osalist demonteerimist käsitleva ehitusprojekti. Demonteeritkase 
liinilõik alates Viru alajaamst kuni mastini nr 2 Ida-Virumaal Narva-Jõesuu 
linnas jamastist nr 20 Ida-Virumaal Alutuaguse vallas kuni mastini nr 272 
Jõgevamaal Mustvee vallas. Olemasolev L356 Viru – Paide 330 kV õhuliin on 
kantud ehitusregistrisse, ehitusregistri kood 221360752. Õhuliini 
demonteerimiseks taotletakse osaline lammutusluba. Vähemalt 14 päeva 
ennelammutustööde algust tuleb võtta ühendust kinnistute valdajaga, 
teavitades neid tööde teostamisest ja -viisist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27507112>  (menetlus 
nr: 506500) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 28.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.