Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 15:21:53 +0300

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13644 aadressile Harju maakond, Randvere küla, 11254 Muuga tee // 
Viimsi vald, Muuga küla 2 // Pöölimetsa // Tammekännu tee L1 // Tammekännu 
tee L2 // Tammekännu tee L3 // Tammekännu tee 36 // Metsakasti küla, 
Maahaldja haljak // Metshaldja tee L1 // Muuga tee L1 // Muuga tee L2 // 
Muuga tee L6 // Muuga küla, Kasekännu tee L2 // Kasekännu tee L3 // 
Kasekännu tee 9 // 11 // Kordoni põik L1 // Kordoni tee L1 // Kordoni tee L2 
// Kungla tee // Kungla üldmaa // Kuusekännu tee L1 // Lepakännu tee L1 // 
Mustasauna tee // Muuga tee 202 // 204 // Pihlamarja tee // Pihlamarja tee 
L3 // Piirivalve tee (Muuga küla sidekaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaasame Teid ehitusseadustiku § 31 lõike 4 
kohaselt projekteerimistingimuste eelnõu menetlusse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27506114>  (menetlus nr: 
503940), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.