Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 17:40:52 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13517 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tagadi küla, Vana-Tagadi 
tee 25 (Elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.6. Ehitusõigusi kitsendavad kinnistul 
riigitee, 11154 Tagadi-Kurtna tee, kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast). 1.8. Taotlusega soovitakse laiendada olemasolevat 
elamut ja ehitada uus sissesõidutee. 6.3. Juurdepääs kinnistule riigiteelt, 
11154Tagadi-Kurtna teelt (katastritunnus 71901:001:0449) lahendada vastavalt 
Transpordiameti tingimustele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27502357>  (menetlus nr: 
503177), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.