Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 10:20:53 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/22046 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Kibena 
küla, Tartu-Valga 475,7-478,4 km // Komsi küla, Tartu-Valga 471,5-474,4 km 
// Puka alevik, 23175 Pühajärve-Pukamõisa tee // Jaama tn 5 // Jaama tänav 
// Pühajärve-Pukamõisa // Raudtee tn 1 (Puka (km 474,447) ülesõidukoha 
automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA Puka (km 474,447) ülesõidukoha automaatse foorisignalisatsiooni 
ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27503061>  (menetlus nr: 
505319), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.