Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 13:51:00 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/20070 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Selli 
küla, Tapa-Tartu 361,5-367,3 km // Vägeva küla, Vägeva raudteejaam (Selli 
(km 361,411) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27501741>  (menetlus nr: 
505486), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CARMEN TAU) 
poole.