Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 16:44:00 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/45907 aadressile 
Harju maakond, Saku vald, Kasemetsa küla, Ristemäe // Metsanurme küla, 11242 
Kasemetsa tee L3, Harju maakond, Saku vald, Kasemetsa küla, Ristemäe // 
Metsanurme küla, 11242 Kasemetsa tee L3 (Kinnistusisene veetorustik, 
Kinnistusisene kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 punkti 1 
kohaselt edastame Teile ehituprojekti kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27500035>  (menetlus nr: 
505273), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (VIKTORIA JANUŠKEVITŠ) poole.