Subject: Nõusoleku taotlus kaevandamisloa pikendamiseks
From: "Jana Valliste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 11:34:23 +0300

Tere!

Seoses kaevandamisloa nr JARM-027 pikendamise taotlusega teavitame, et
kavandatav teenindusmaa asub Paide–Roovere–Kuimetsa maantee nr 15129 tee
kaitsevööndis. Vastavalt nõuetele on kaevandamisloa pikendamiseks vajalik
lisada Transpordiameti nõusolek.

Palume teil väljastada kirjalik nõusolek nimetatud tegevuseks, et saaksime
selle lisada kaevandamisloa pikendamise taotlusele Keskkonnaametile.

Pööran tähelepanu, et seoses Ragn-Sells AS ja Väätsa Prügila AS
ühinemisega on kaevandusloa nr JARM-027 omanikuks Ragn-Sells AS.

Keskkonnasõbralikult

Jana Valliste
Keskkonnaspetsialist
Ragn-Sells AS: 11415 Tallinn Suur-Sõjamäe 50A
Mobiil: +372 5850 3209
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.ragnsells.ee/>

 <https://www.facebook.com/RagnSellsEst>

 <https://www.linkedin.com/company/ragn-sells-estonia/>

 <https://www.instagram.com/ragnsellseesti/>

  <https://www.ragnsells.ee/pildipank/RS_what_a_waste.gif>

Kirjavahetus sisaldab konfidentsiaalset informatsioon ning on mõeldud
kasutamiseks ainult teate adressaadile. Kui olete selle e-kirja saanud
eksikombel, palume sellest koheselt saatjat teavitada ning käesolev kiri
koos manustega kustutada. Eksikombel saadud kirja sisu ja manuste
igasugune kasutamine, kopeerimine, edasi saatmine või avaldamine on
keelatud.

  <https://www.ragnsells.ee/pildipank/RS_what_a_waste.gif>

Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.
This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.