Subject: Re: Riigitee nr 11255 km 2,537 Kangru mahasõidu ehitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 11:36:13 +0300

Tere

Piltidega meil ongi see paha lugu, et seda töötajat ei ole enam ning pilte 
ei ole võimalik saata Teile. Kas saab ka ilma nendeta?

Lugupidamisega

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ

Kuupäeval Monday, 11. August 2025 kell 13:44, kirjutas 
[email-masked]:

Tere,

Täname pöördumast. 2023 aastal oli meil juttu, et tuleb ristumiskoha 
lepingut muuta kuna taheti üle anda poolikut tööd. Kui nüüd ütlete, et 
mahasõit on ehitatud vastavalt ristumiskoha lepingule siis tuleb teil 
esitada allkirjastatud Lisa 2 ja ka mõned ülevaatlikud pildid tehtud 
töödest.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet | www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

Tere

See mahasõit on meie poolt nõuete kohaselt ehitatud. Meil on vahepeal
personal muutunud ning ma sooviks teada, mis seis selle mahasõiduga on? Kas
sellele on juba väljastatud kasutusluba?

Ette tänades

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ

Kuupäeval Monday, 20. November 2023 kell 12:18, kirjutas
[email-masked]:

Tere

Soovime ehitada mahasõidu Kangru kinnistule. Projekti number 2023_005.

Projektis on nõutud pinnatud kattega tee. Sügisel pinnata enam ei saa,
teeksime selle kevadel mai kuus. Kas see on vastuvõetav? Praegu teeksime
freespuru kattega tee.

Kas peaks jääma ka kevadeni liiklusmärgid?

Ette tänades

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ

Tere

See mahasõit on meie poolt nõuete kohaselt ehitatud. Meil on vahepeal 
personal muutunud ning ma sooviks teada, mis seis selle mahasõiduga on? Kas 
sellele on juba väljastatud kasutusluba?

Ette tänades

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ

Kuupäeval Monday, 20. November 2023 kell 12:18, kirjutas 
[email-masked]:

Tere

Soovime ehitada mahasõidu Kangru kinnistule. Projekti number 2023_005.

Projektis on nõutud pinnatud kattega tee. Sügisel pinnata enam ei saa, 
teeksime selle kevadel mai kuus. Kas see on vastuvõetav? Praegu teeksime 
freespuru kattega tee.

Kas peaks jääma ka kevadeni liiklusmärgid?

Ette tänades

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ