Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 13:12:00 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01555 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kärdla linn, Aia tänav 
T2 // Autobaasi alajaam // Kalda tn 11 // Kalda tänav // Kalda tänav J1 // 
Konna tänav // Kontori alajaam // Kooli tn 2 // Kooli tänav // Kõrgessaare 
mnt 45b // 45e // 47 // Loigu põik // Loigu tn 9a // 11a // Loigu tänav // 
Pikk tn 19 // 19a // Pikk tänav T3 // Sadama tn 11 // 15a // Sadama tänav J1 
// Sadama tänav L3 // Talli alajaam // Tiigi alajaam // Tiigi tn 32a // 
Tiigi tänav // Vabaduse alajaam // Vabaduse tn 1 // 2 // 2a // 5 // 6a // 17 
// 17a // 19 // Vabaduse tänav T3 // Valli tänav T2 // Tareste küla, 80 
Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // Kärdla metskond 26 // Kärdla metskond 27 // 
Loigu põik // Tootmisbaasi (Kärdla alajaama Sõpruse fiidri 
rekonstrueerimine) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Projekteerimistingimused väljastatakse Kärdla linnas 
eeltoodud maaüksustele Kärdla alajaama Sõpruse fiidri rekonstrueerimise 
ehitusprojekti koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27501548>  (menetlus 
nr: 474883) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.