Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 16:07:03 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11746 aadressile Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee // Klooga kergliiklustee L30 // 
Kuusiku tn 1 // 2 // 2a // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 8a // 9 // 10 // 11 
// 11a // 12 // 13 // 14 // 15 // 16 // 18 // 18a // 20 // Kuusiku tänav // 
Kuusiku tänav L1 // Lasteaia tänav // Nooruse tänav // Staadioni tänav L1 // 
Staadioni tänav L2 // Teenuste tn 6 // Vahtra tn 2 // 2a // 4 // 6 // 8 // 
10 // 12 // 14 // 16 // Vahtra tänav L1 // Vahtra tänav L2 (Tabasalu 
sidekaabelliin) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: piirinaabri kaasamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27499803>  (menetlus 
nr: 492150) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HENRY PRITS) poole.