Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 14:29:00 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/20067 aadressile Harju maakond, Anija vald, Linnakse 
küla, Raasiku raudteejaam // Raasiku vald, Raasiku alevik, 11310 
Aruvalla-Jägala tee // Raasiku raudteejaama (Raasiku (km. 134,582) 
raudteeülesõidukoha AFS ja tõkkepuud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktile 
1 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Raasiku (km 134,582) 
raudteeülesõidukoha AFS-i ja tõkkepuude kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27499380>  (menetlus nr: 
505485), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.