Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 14:31:00 +0300

Anija Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/17874 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Aavere küla, 12 Kose-Jägala tee // 
Kaunissaare küla, Aru // Kopra // Sidruni // Vorbi tee L1 // Kehra küla, 
11129 Kehra tee // Andevei // Kehra linn, Bensiinijaama // Kehra raudteejaam 
// Luha // Põhja tn 2a // 2c // 52 // Põhja tänav // Tselluloosi tn 7 // 
Paasiku küla, Teeääre // Pikva küla, 12 Kose-Jägala tee // Salumetsa küla, 
Eha (Pihlaka PEJ sideühendus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27499393>  (menetlus nr: 
498604), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.