Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 16:24:00 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/19419 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Kaarepere 
küla, 14204 Kaarepere-Palamuse tee // Kaarepere raudteejaam // Sireli // 
Kassinurme küla, Kaarepere raudteejaam, Jõgeva maakond, Jõgeva vald, 
Kassinurme küla, Kaarepere raudteejaam (Kaarepere tunnel, Kaarepere 
ooteplatvorm) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktile 
1 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Kaarepere 
ooteplatvormi ja tunneli kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27494894>  (menetlus nr: 
500350), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.