Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 14:15:01 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/20007 aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Sompa 
küla, Tapa-Narva 260,7-266,4 km // Ääre // Kohtla-Järve linn, Järve 
linnaosa, Kohtla raudteejaam // Raudtee tänav // Toila vald, Servaääre küla, 
Tapa-Narva 258,9-260,7 km (Kohtla (km 258,984) ülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktile 
1 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet Kohtla km 258,984 
ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsiooni kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27497330>  (menetlus nr: 
504957), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.