Subject: FW: LC3215 liitumise teotlus
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 14:00:22 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marek Banko <[email-masked]>
Sent: Monday, August 11, 2025 1:51 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: LC3215 liitumise teotlus

Tere

Nüüd peaks olema korras

On Mon, Aug 11, 2025 at 1:40 PM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Vabandust, aga ma ei saa aru, mida Te mõtlesite selle all, et peab 
transpordi maa peale kaitsevööndi seadma? Kui Te mõtlete ikka IKÕ seadmist, 
siis TRAM juhendi järgi IKÕ-t seada ei ole vaja, see IKÕ ala ulatub 
kinnistupiirini: 
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-06/Riigivara%20kasutamiseks%20andmise%20juhend.pdf> 
https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-06/Riigivara%20kasutamiseks%20andmise%20juhend.pdf

Palun korrigeerige seletuskirja, kaabel kulgeb riigitee kaitsevööndis.

Ikka head ja ette tänades

Elliko

From: Marek Banko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 11, 2025 1:32 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: LC3215 liitumise teotlus

Tere

Edastan kohandatud projekti, meie poolt maalepingute spetsialist ütles ,et 
peab ka transpordi maa peale kaitsevööndi seadma kuna kaabel on katastrile 
lähedal.

On Mon, Aug 11, 2025 at 1:23 PM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Marek

Vabandust vastuse viibimise pärast, olin puhkusel.

Lahendus sobib, palun digitaalselt allkirjastada projektlahendus ja edastada 
otse minu e-postile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marek Banko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 29, 2025 11:23 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: LC3215 liitumise teotlus

Tere

Edastan korrigeeritud materjali ülevaatamiseks.

Nihutasime kaabli ja puurimismasina asukohta.

On Fri, Jul 18, 2025 at 10:58 AM Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest tulenevalt 
palume projekti korrigeerida:

1.	Juhime tähelepanu, et huvitatud isikuna tuleb käsitleda ka riiki võrdselt 
teiste maaomanikega ning ühegi teise maaomaniku huve ei tohi ilma 
põhjendatud ja kaalutletud vajaduseta eelistada riigi huvile, kaasa arvatud 
tehnovõrkude trasside ja tehnorajatiste asukohtade määramisel. Tegemist on 
erakinnistu elektriprojektiga, palun kavandada kaabel eramaale.

2.	Tulenevalt ehitusseadustiku ja liiklusseaduse sätete kohaselt ei tohi 
ehitus- ega muu tegevus kaitsevööndis ohustada riigiteed, sh riigile 
kuuluvat kergliiklusteed ega selle korrakohast kasutamist. Puurimisseadmete 
paigutus ei tohi takistada kergliiklust ega jalakäijate liikumist 
ülekäiguradadel või muudel ülekohakohtadel. Liiklusohutuse tagamiseks on 
Liiklusseaduses kehtestatud minimaalset vahemaad, mille ulatuses ei tohi 
peatuda ega tööseadmeid paigutada ülekäigurajale, ülekäiguraja või muu 
teeületuskoha vahetusse lähedusse, tegemist on siin asukohas ka 
ringristmikuga. Puurimismasin palun kavandada Raudtee 37 kinnisasjale, 
piisavale kaugusele, et see ei takistaks kergliiklusteel liiklejate ning 
sõiduautode  vaatevälja.

3.	Tegemist ei ole Laulasmaa-Lohusalu kergliiklusteega, vaid Reopalu-Paide 
kergliiklusteega ?

4.	Seletuskirjas asukoha viide Raudtee 37 kinnisasjale ja alloleva joonise 
nimetus ei ole õige. Palun korrigeerige seletuskirja, mis kinnisasjal ja mis 
kinnisasja tarbeks te tehnovõrke kavandate. Hetkel on viidatud segamini 
Raudtee T2 Raudtee 37, Raudtee 33, Raudtee 35, Laulasmaa kergliiklustee jne…

Palun korrigeeritud ja allkirjastatud projekt esitada otse minu e-postile. 
Juhime tähelepanu, et ülaltoodu märkused ei pruugi olla lõplikud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marek Banko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 27, 2025 12:09 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: LC3215 liitumise teotlus

Tere

Edastan teile LC3215 maakaabliga liitumis taotluse.

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>

-- 

--

Lugupidamisega

Marek Banko

Electrical Designer | Projekteerija

+372 58806473

 <https://hepta.ee/>