Subject: FW: Mäo liiklussõlme bussipeatuste projekteerimine. Taotlus uuringute vahetähtaja pikendamiseks
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 08:45:54 +0300

Tere

Palun registreerida asjatoimikusse: Riigitee nr 2 (E263)
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 82,2-82,8 Mäo liiklussõlme bussipeatuste
ehitusprojekti koostamine

Viit: 8-1/22-114

Ja suunata mulle täitmiseks.

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: Henri Toom <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 7, 2025 9:21 PM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: Mäo liiklussõlme bussipeatuste projekteerimine. Taotlus uuringute
vahetähtaja pikendamiseks

Tere

Käesolevaga esitan taotluse uuringute esitamise vahetähtaja pikendamiseks.
Põhjuseks on peamiselt geodeetilise alusplaani kooskõlastuste viibimine,
mistõttu ei ole võimalik geoloogia uuringu puurauke rajada.
Kooskõlastusteta geodeetilise alusplaani saadan homme 09.08.2025 nagu töö
teostajaga on praegu kokku lepitud.

Manuses lisatud taotlus digidoc failina.

Lugupidamisega

Henri Toom

Mob 5187165