Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 18:16:00 +0300

Vormsi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/19037 
aadressile Lääne maakond, Vormsi vald, Norrby küla, Alt-Bertase // Bakase // 
Erjase // Gärdesa // Hanase // Hansase // Laarase // Lille // Masase // Mäe 
// Nurme // Nymase // Peetruse // Petersi // Poolsi // Popsi // Päikese // 
Rälby küla // Rälby palvela // Rälby sadama tee // Smeesi // Sviby-Rälby tee 
L3 // Uuetalu // Vana-Backesa // Vana-Jobese // Vormsi ringtee T4 // Väljaku 
(PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27493121>  (menetlus nr: 
505240), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Vormsi Vallavalitsus) või menetleja (ERET TÄHT) poole.