Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 17:06:00 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13671 aadressile Harju maakond 1 // 2 // 3 // 4 // 4b // 7 // 9 // 
12 // 14 // 16 // Vesiroosi tee L1 // Vesiroosi tee L2 // Harju maakond, Rae 
vald 1 // 1a // 2 // 32 // 43 // Vesiroosi tee // Jüri alevik, 11303 
Jüri-Aruküla tee // Pajupea küla, Pajupea tee L5 // Rae vald, Otsa // 
Pajupea tee L3 // Talle tee 1 // Vaskjala küla 1 // 2 // Vesiroosi põik // 
Vaskjala küla, Jõe-Kalamäe // Jüri-Aruküla kergliiklustee L17 // Kalajõe // 
Kalamäe // Kukebali // Kööpi // Linnupesa tee (Vesiroosi tee jalg- ja 
jalgrattatee koos valgustusega) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
31 lg 4 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27492864>  (menetlus nr: 
504148), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.