Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 08:59:00 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/17414 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Saue küla, Niine, Harju maakond, Saku 
vald, Saue küla, Niine, Harju maakond, Saku vald, Ehatamme tee // Kanama tee 
6 // Saue küla 4 (Eramu, Piirdeaed ja värav, Juurdepääsu tee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõik 7 punktile 
1 kooskõlastame Teie kui asutusega, kelle pädevus on seotud ehitusloa 
taotluse esemega. Elamu projektis on viidatud projekteeritavale 
juurdepääsuteele, mis ühendatakse Kanama teega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27493406>  (menetlus nr: 
504305), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (VIKTORIA JANUŠKEVITŠ) poole.