Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 14:26:00 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/20073 aadressile Tartu maakond, Elva vald, Kalme küla, 
Tartu-Valga 455,3-459,6 km (Uderna (km 457,231) raudteeülesõidukoha 
automaatne foorisignalisatsioon ja tõkkepuud) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: TTJA edastab kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27492237>  (menetlus nr: 
505073), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.