Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 11:05:37 +0300

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/20310 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, 
Gonsiori tänav T7 // J. Vilmsi tn 63 // Laagna tee T12 // Vesivärava tänav 
T3 // Lasnamäe linnaosa, Majaka tn 57a // Majaka tänav T2 // Pae tänav T1 // 
Peterburi tee T10 // Peterburi tee T11 // Peterburi tee T12 // Peterburi tee 
T51 // Peterburi tee 2 // 15 // 17 // 19 // 21 // 21a // Ülemiste tee T2 
(Sademevee kanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27491072>  (menetlus nr: 
504657), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELISABETH DOONER) poole.