Subject: Lepalaane maaparandusehitise projekti kooskõlastamine
From: Karl Kärpuk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 16:37:45 +0300

Tere!

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi kooskõlastas 2023 aasta märts-aprill 
Transpordiametiga Lepalaane metsakuivenduse rekonstrueerimise projekti. 
Tänaseks on kooskõlastused aegunud ning on vaja neid uuesti 
Transpordiametiga kooskõlastada.

Objekti asukoht: Harju maakond, Saue ja Lääne-Harju vald, Siimika ja 
Metslõugu küla.

Projekt on jaotatud kahte kausta, millele mõlemale eraldi on Transpordiamet 
kooskõlastuse andnud:
1. Teede rekonstrueerimise kaust (töö nr 221425.1), kus Krista Einamaa 
kooskõlastas kruusateede rekonstrueerimise tööd riigitee kaitsevööndis. 
Kooskõlastuse leiab manusest Lepalaane TEED Transpordiamet KK.asice
2. Metsakuivenduse rekonstrueerimise kaust (töö nr 221425), kus Tiit Harjak 
kooskõlastas projekti maaparandusliku osa, riigitee nr 17 km 32,818 asuva 
torusilla (T11) seest hooldustööde käigus voolutakistuste eemaldamine ning 
torusillast ülesvoolu Pennu oja hooldamine. Kooskõlastuse leiab manusest 
Lepalaane MK Transpordiamet KK.asice

Palume siinkohal Transpordiametil neid kooskõlastusi uuendada.
Projektides vahepeal muudatusi tehtud ei ole.

Juhin tähelepanu et Lepalaane projektiga seoses on veel eraldi 
Transpordiameti poolt (Krista Einamaa) kooskõlastatud nelja riigitee 
mahasõidu rekonstrueerimise projekt (koostatud Teelahendused OÜ poolt), kuid 
sain aru et see kooskõlastus kehtib 5 aastat nii et sellega probleemi ei 
ole.
Mainitud mahasõitude projekti materjalid (s.h kooskõlastus) on üles laetud 
siia aadressile:
https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZqNfW5Z9JV364EeGrQ23zMYq2Pb18bPLga7

Lugupidamisega,

Karl Kärpuk
AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi
+372 52 59 019