Subject: Ristivälja jõgi, Tammela jõgi, Soonda, Viirajõgi hooldustööd
From: "Rutmar Nurm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 13:45:26 +0300

Tere.

Vastavalt Maa ja Ruumiameti ning Harjase Oü vahel HANKELEPING
Maaparandustööd 2025 , teavitan ja soovin kooskõlastust, Teie
kinnistutel, või Teie kinnistutega piirnevatel aladel ,  Ristivälja
jõgi, Tammela jõgi, Soonda, Viirajõgi,   hooldustöödest alates
16.08.2025.
Tööde sisuks on kraavide ja jõgede niitmised.

Palume kirjalikku vastust e-mailile hiljemalt 11.08.2025
Tähtajaks mittesaatmisel loeme Teid töödega nõustuvaks.

Lisatud asendiplaan ja tehniline kirjeldus.

-- 
Lugupidamisega

Rutmar Nurm
Harjase OÜ
Telefon 513 2810
E - post: [email-masked]