Subject: Ala kraav, Ristivälja jõgi, Tammela jõgi, Vilivalla jõgi tööde teavitus ja kooskõlastus.
From: Rutmar Nurm <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 06 Aug 2025 13:00:15 +0300

Tere.

Vastavalt Maa ja Ruumiameti ning Harjase Oü vahel HANKELEPING 
Maaparandustööd 2025 , teavitan ja soovin kooskõlastust, Teie 
kinnistutel, või Teie kinnistutega piirnevatel aladel Ala kraav,  
Ristivälja jõgi, Tammela jõgi, Vilivalla jõgi  hooldustöödest alates 
16.08.2025.
Tööde sisuks on kraavide ja jõgede niitmised.

Palume kirjalikku vastust e-mailile hiljemalt 11.08.2025
Tähtajaks mittesaatmisel loeme Teid töödega nõustuvaks.

Lisatud asendiplaan ja tehniline kirjeldus.

-- 
Lugupidamisega

Rutmar Nurm
Harjase OÜ
Telefon 513 2810
E - post: [email-masked]