Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 14:18:37 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/45443 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Hälvati küla, Metsaveere // 
Roosioru // Saka // Lihula linn, 60 Pärnu-Lihula tee // Kartulihoidla tee // 
Kasela // Parivere küla // Parivere tee // Piiri tänav L1 // Poolapiiri // 
Valuste tee 10 // Vana-Pärnu maantee // Valuste küla, 60 Pärnu-Lihula tee // 
Liiasepõllu // Tõlviku // Tõnsu // Valuste-Sipa tee (side mikrotorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27488757>  (menetlus nr: 
504469), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.