Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 12:00:37 +0300

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10350 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, 1 
Tallinn-Narva tee // 11260 Jõelähtme-Kemba tee // Endla // Kungla // Muri 
tee // Niida // Nurme // Osakivi // Postijaama tee 4 // 5 // Väljakivi 
(Komplekt alajaam, kesk-ja madalpinge maakaabel (F5:Muri:(Aruküla) 
nõuetekohasuse tagamine)) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: kaabelliini paigaldamine riigiteel ja selle 
kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27488160>  (menetlus nr: 
487130), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.