Subject: Projekteerimistingimused
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 16:34:41 +0300

Tere

Keskkond & Partnerid OÜ asub Emajõe Veevärk OÜ tellimusel koostama Tartu 
maakonnas Kastre vallas Roiu alevikus Oja tn 8 kinnistu kanalisatsiooni 
liitumistorustiku projekti. Lahendi kohaselt ristuvad torustikud ühes kohas 
kõrvalmaanteega nr 22140 Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee  ja paiknevad nimetatud 
kõrvalmaantee alal ning kaitsevööndis.

Sellega seoses palun väljastada projekteerimistingimused torustike 
projekteerimiseks maantee alas ja kaitsevööndis.

Taotlus koos joonisega on lisatud manusesse.

Lugupidamisega,

Merilin Lilo
GSM: +372 56 928 354
Tel: +372 7 330 350
E-mail: [email-masked]

Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50
50113 Tartu