Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 11:14:37 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/20303 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
11395 Laulasmaa-Lohusalu tee // Kingu tee // Laulasmaa-Lohusalu 
kergliiklustee L8 // Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee L9 // Lohusalu tee 78 
// Luige tee 2 // Merevahe // Lohusalu küla, Kiviranna tee // Lohusalu tee 
101 // 104 // 111 // 114 // Ringmängu // Vainu tee, Harju maakond, 
Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 11395 Laulasmaa-Lohusalu tee // Lohusalu 
küla, Lohusalu tee 111 // Rannuka tee 3 // 13 // Vainu tee (Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusloa taotlus kuna ehitustegevus toimus ka 
riigitee kinnistul

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27487718>  (menetlus nr: 
504385), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.