Subject: Re: Riigitee nr 11255 km 2,537 Kangru mahasõidu ehitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 10:39:37 +0300

Tere

See mahasõit on meie poolt nõuete kohaselt ehitatud. Meil on vahepeal 
personal muutunud ning ma sooviks teada, mis seis selle mahasõiduga on? Kas 
sellele on juba väljastatud kasutusluba?

Ette tänades

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ

Kuupäeval Monday, 20. November 2023 kell 12:18, kirjutas 
[email-masked]:

Tere

Soovime ehitada mahasõidu Kangru kinnistule. Projekti number 2023_005.

Projektis on nõutud pinnatud kattega tee. Sügisel pinnata enam ei saa, 
teeksime selle kevadel mai kuus. Kas see on vastuvõetav? Praegu teeksime 
freespuru kattega tee.

Kas peaks jääma ka kevadeni liiklusmärgid?

Ette tänades

Grete Truu

Kuusalu Veod OÜ