Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 10:25:38 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11542 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Juuru alevik, Jüri // 
Kruusaaugu // Taldemetsa // Tautsi // Orguse küla, Lopsu // Rahula 
(Elektrikaabel) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsusele on esitati muudetud 
projekteerimistingimuste taotlus Orguse külas Rahula maaüksuse 
elektriliitumise kavandamiseks. Algselt väljapakutud kulgemisjoont muudeti 
vastavalt maaomanike seisukohtadele. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi 
ja ettepanekuid saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti 
aadressile [email-masked]. Täiendavat teavet võib küsida vallaarhitektilt 
([email-masked] või telefonil 489 0510).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27479411>  (menetlus 
nr: 491146) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.