Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 13:21:37 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11542 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Juuru alevik, Jüri // 
Kruusaaugu // Taldemetsa // Tautsi // Orguse küla, Lopsu // Rahula 
(Elektrikaabel) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Ehitisregistri omapärade tõttu ei tööta pärast 
viimast e-ehituse tarnet kooskõlastamise ja arvamuse andmise rakendused. 
Ainus võimalus eelnõu kooskõlastamiseks saata on kasutades üksikkaasamist. 
*** Antud juhul on Transpordiametile kaasamiskutse tõenäoliselt läinud 
masskaasamise rakendusest ekslikult, kuna ka masskaasamise rakendus ei 
suutnud katastriüksuseid korralikult valida. Kavandatav tegevus jääb 
riigimaanteest u poole kilomeetri kaugusele põldude vahele. Paigaldada 
kavandatakse maakaabel, mis nii kaugelt riigimaanteele tõenäoliselt näha ei 
jää ega põhjusta liiklusohutusele eeldatavasti mitte mingit häiringut. 
Vabandan eksliku kaasamise pärast! *** Rapla Vallavalitsusele on esitatud 
projekteerimistingimuste taotlus Orguse külas Rahula maaüksuse 
elektriliitumise kavandamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi 
ja ettepanekuid saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti 
aadressile [email-masked]. Täiendavat teavet võib küsida vallaarhitektilt 
([email-masked] või telefonil 489 0510).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27480222>  (menetlus 
nr: 491146) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.